WakeUP project

11/09/2008

Gathering 2nd batch BMFArian Futsal players

Salam Semua
Esok lekir ade last exam kat UTeM.....
so xde mase nk tulis just upload gambar2 mase minum2 and makan2 kat restoran taj....
fuuu yooo... penat betul kita orang main futsal tadi...
mane taknye penat dah main selama lebih kurang 2jam 30minit kat sport planet.
makasih banyak2 kepada kawan2 engineer belanje main futsal...
lain2 kali lanje lagi 3-4 jam plak ye..
waa haa haa haaa

















11/08/2008

Good Bye Parkson, Good Bye UTeM and Good Bye Melacca....

salam dan berjumpa lagi kita dalam street of my life
1st lekir nk say sory coz lame bebenau bercuti dalam arena bloger ni...
x sangke betul dah sebulan 2 hari lekir xupdate blog...kepada kawan2 bloger semua yang selalu masuk semasa lekir xpos ape-ape sory la yer....actually, lekir sebelum ini memang malas giler nk mengepos ape - ape ke blog and nk cerite pasal hal-hal peribadi.....
for u all information 30 haribulan 10 aritu lekir dah berenti koje kat parkson melaka mall...rase agak sedih jugak la nk tinggalkan kawan-kawan kat parkson tu specially budak2 cashier semua... sesungguhnya banyak kenangan yang akan lekir kenang sepanjang berkerja di parkson...
bye-bye parkson.
2hari lagi iaitu hari isnin ini lekir akan exam di Kompleks Sukan UTeM, Durian Tunggal Melaka...10haribulan 11 bakal menjadi tarikh bersejarah dalam kalendar lekir sebagai pelajar UTeM....(last final exam la katekan) actually yakin sangat last final exam sebab costwork subjek-subjek yang lekir ambik untuk sem ni dah lepas dah...he...he...he....
bye bye UTeM
dikala diri lekir sedang mengangur ini, terasa satu kerugian mase yang amat sangat...bile le company-company yang lekir dah antau resume tu nk pangil keje ni......xsabau betul nak koje jadi engineer ni....klu korang nk tau lekir plan nak keje kat area shah alam...so sape2 yang tahu tentang jawatan2 kosong (manufacturing) kat blah shah alam tu bagi tau la same lekir yerr.....
next week (tak plan lagi hari ape) lekir akan tinggalkan negeri melake untuk tempoh yang agak panjang maybe datang semual ke melaka pd ogos 2009(nk konvo nanti)...lekir plan pasni dok umah kak uda untuk mencari kerja kat area shah alam tu...rase-rasenya lekir memerlukan pertolongan bos lame lekir mase lekir praktikal aritu untuk mencari kerja...
memang xdinafikan melaka adalah bandaraya bersejarah dan akan menjadi satu sejarah dalam hidup lekir...
Bye-bye Melacca
[in memory of melaka 2004-2008]
shah alammmmmm..... tungguuuuu!!!!!!aku cabar engkauuuuu bagi koje katt akuuuu!!!!!
yang benar
HanG Lekir

10/06/2008

1 Syawal bersama HanG LekiR

salam lebaran semua


d bulan syawal ini lekir nk mintak seribu keampunan dan kemaafan dari semua (rakan2 yang mengenali lekir, blogger2 serta semua yang pernah masuk ke dalam ruangan street of my life ini) diatas semua kesalahan atau kesilapan kata-kata/perlakuan/post/entry/comment lekir yang mungkin menguris hati dan perasaan korang semua.

0-0 k...


::. on the way sembahyang raya ::.



~Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin dr lekir sekeluarga(tiada dlm gambar-keluarga yong-raya d rawang, keluarga abg ngah-raya d kelang, keluarga kak lang-raya d segari, keluarga kak tam-raya d pahang, keluarga kak cik-raya d sabak bernam and abg andak yg tgh ambik gambar ni)~



::. gambar keluarga lagi (lekir jd cameraman)::.


koleksi gambar2 lain d 1 Syawal
::. family kak co ::.

::. family kak teh ::.

::.family kak uda::.

::. anak2 buah (8 drpd 21 anak2 buah lekir) ::.

::.family kak andak::.::. winner-aisyah sweet pose ::.::. runner up-anis sweet pose (nk wet raye..) ::.
::. lagi2 posing ::.::. 1st house we all 'beraya' (pak lang house's at manjoi,ipoh) ::.::. anak2 dara berposing malu2 ::. ::. second house-Chek house's kat ayer tawar ::.::. opah cu house's d pasir panjang, perak ::.::. irfan with his dedi's ::.
::. irfan mother's is with me ::.
::. lekir yg single mencari pasangan::.

nota buku 555- semua pic2 tidak di edit langsung menggunakan sebarang solfwares ataupun hardwares, semua original-original belaka dr camera handpon sony ericsson k530i lekir...
yg benar hang lekir