WakeUP project

8/01/2013

penampilan pertama Neymar untuk Barcelona

Neymar Junio membuat penampilan pertama apabila menggantikan Alexis pada minit ke 78 dalam perlawanan di mana Barcelona hanya mampu seri dengan kelab dari Poland itu.
Neymar berkata: "Saya mempunyai peluang untuk bertemu dengannya, dan beliau menyatakan bahawa beliau telah meletakkan kepercayaan kepada saya."
kata Neymar, yang baru sahaja mula sesi latihan pada hari Isnin selepas cuti dari penyertaan dalam Piala Konfederasi.
Para peminat belum berpeluang untuk menyaksikan Messi berganding bahu dengan Neymar tetapi pemain Brazil itu masih teruja dan berkata: "Messi adalah idola saya, saya bangga dapat bermain dengannya nanti."
Barcelona juga akan cuba merangkul trofi Joan Gamper apabila menentang Santos pada hari Jumaat nanti dan berkata: "Ia sedikit aneh, tetapi saya menyarung jersi Barca dan saya akan membuat yang terbaik."

No comments:

ALL POST