WakeUP project

8/26/2013

Man City tewas mengejut di tangan Cardiff City


Fraizer Campbell menjaringkan dua gol lewat sebagai Cardiff menandakan pertama Liga Perdana permainan rumah mereka dengan kemenangan yang lebih terkenal City.

Edin Dzeko muncul untuk telah meletakkan sebelah Manuel Pellegrini pada kursus untuk tiga mata apabila serangan hebat beliau memberikan City mendahului pada awal separuh masa kedua.Tetapi Cardiff melanda kembali apabila Aron Gunnarsson terletak rumah dari jarak dekat sebelum jam, sebelum Campbell dua kali diketuai rumah dari sudut untuk mencetuskan adegan kecelaruan di Stadium Cardiff City.


Alvaro Negredo mendapat gol pertamanya untuk City pada masa kecederaan, tetapi ia terlalu sedikit, terlalu lewat.


Beberapa telah memberikan pemenang Kejohanan musim lalu apa-apa harapan untuk mendapatkan hasil selepas City telah membuka kempen mereka begitu hebatnya menentang Newcastle.


Tetapi lelaki Malky Mackay bekerja keras untuk menafikan pelawat besar perbelanjaan mereka ruang untuk bekerja sihir mereka dan mereka berakhir permainan sebagai layak pemenang.


Sebelum menendang-off sebahagian daripada peminat kelab Welsh telah berjalan melalui bandar untuk menyatakan penentangan terhadap perubahan kit kelab itu daripada biru kepada merah tetapi, datang wisel akhir, peminat memakai kedua-dua warna menyertai dalam sambutan euphoric.


Untuk Pellegrini, terdapat peringatan bahawa beliau tidak akan menjadi satu tugas yang mudah, dan paparan ini miskin bermakna mereka kekal tanpa kemenangan daripada tiga Premier League lawatan ke selatan Wales.


Sesungguhnya, mereka tidak pernah membenarkan pelawat mereka untuk menyelesaikan, dengan Joleon Lescott dan Javi Garcia menunjukkan ketidakselesaan tertentu terhadap kadar Campbell.Cardiff boleh membawa selepas hanya 30 saat. David Silva dan Gael Clichy berdiri off Craig Bellamy dan Lescott terlepas bola Wales ke kotak.


Ia akhirnya jatuh ke Campbell, yang turun sebagai Fernandinho ditutup, tetapi rayuan telah melambai jauh oleh Lee Probert.


Lescott adalah semua di lihat lagi beberapa minit kemudian. Pertahanan dirompak off pemilikan oleh Gary Medel dan kemudian sia-sia mengasari Kim Bo-kyung memberi Peter Whittingham sepakan percuma yang dia dipecat hanya luas.


Whittingham kemudian dipilih daripada Steven Caulker daripada satu set keping kepada pasukan Joe Hart ke save, walaupun bendera naik kerana ofsaid.


Bengis menyentap dan harrying City bertujuan Cardiff tidak dapat mencari langkah mereka dan ia mengambil masa 20 minit bagi mereka untuk membuka rumah pertahanan, tetapi Andrew Taylor berada di tangan untuk membersihkan dari bola bijak Silva di seluruh kotak enam meter.Dzeko sepatutnya memberi mereka mendahului sebelum setengah jam tetapi gagal mengawal pas cemerlang Yaya Toure yang benang.


David Marshall diadakan usaha bercita-cita tinggi dari Silva, sebelum Ben Turner disekat cemerlang sebagai Toure dipecat pada gol City semakin mengambil alih kawalan.Tetapi lelaki Pellegrini sepatutnya ketinggalan di selang.


Campbell terlepas perhatian Garcia dan Lescott terlalu mudah dari pas lofted Gunnarsson, tetapi tidak boleh mendapatkan pukulan jauh bersih, dan saat kemudian tandukan sedih Garcia terpaksa Hart untuk campur tangan.


Cardiff kelihatan seolah-olah mereka akan mengeluh mereka terlepas peluang apabila City mendahului enam minit ke dalam separuh masa kedua.


Toure ditemui Aguero dan Argentina yang indah meletakkan-off set-up Dzeko untuk letupan mogok luar menyelam berputus asa Marshall.


Cardiff enggan runtuh dan membalas lapan minit kemudian. Clichy memberi Kim terlalu banyak ruang di sebelah kanan kawasan itu dan, walaupun Hart diselamatkan dari Campbell, dia boleh melakukan sedikit untuk mencegah Gunnarsson menembak rumah pemulihan.


City ditekan dan ditekan dalam usaha untuk mengembalikan kelebihan mereka tetapi telah dipenuhi oleh rintangan tegas sebagai Silva penuh sesak keluar sebelum melepaskan tembakan ke atas, dan Caulker menyekat serangan Aguero.


Usaha pasukan belakang mendapat pahala dengan 11 minit untuk pergi, Whittingham mengayunkan lebih menentukan sudut dan Campbell snuck dari Pablo Zabaleta di pos jauh mengangguk masukBekas Manchester United dan Sunderland penyerang kemudian menyempurnakan kerja dengan lima minit untuk pergi kerana dia sekali lagi melarikan diri Zabaleta untuk mencari internet dan menulis namanya dalam sejarah Cardiff.


Negredo merapatkan tetapi ia tidak mencukupi.

No comments:

ALL POST