WakeUP project

9/11/2008

Sebulan sudah berlalu

Pejam celik, pejam celik. Tak sangka, sudah sebulan "Street of my life" bertapak diruangan maya ini.Bagi hang lekir pengalaman sebulan dalam arena blogger ini memang best.

Dengan adanye blog ini sebagai "home page" memang memudahkan hang lekir untuk masuk ke ruang-ruang yang hang lekir selalu pergi. Kalau dulu kene taip kat Address tapi sekarang guna mouse jer clik kat link-link sebelah kiri "Street of my life"tu dah boleh masuk.Jimat mase.
Selain itu jugak bagi sepe-sape yang nak tinggalkan pesanan or ape-ape link yang menarik boleh tulis jer dekat c-box tu (comfom hang lekir bace punye)

Kepada semua yang baca posting ini saya ucapkan terima kasih kerana sudi membaca posting yang ntah ape-ape ntah nie..
Selamat berpuasa jugak kepada korang semua (xsabaunye nak abiskan 19hari lagi berpuasa) pastu nak sambut raya beb.
Balik kampunggg oOo oOo OoO Balik kampunggg.
Hati rianggg

sekian sahaja dr Hang lekiR

2 comments:

HR said...

hulamak.. ko mmg makin lama mkin blaajr cane nk wat blog eh..
bugs gud effort.. ko skang kat malak lg ke? kije parkson mane? nant ak drop mlaka ak cr ko keh?

HanG LeKiR said...

time free jer layan blog bro.
mase koje aku koje,mase kelas g kelas la bro...
aku part time kat parkson melaka mall (air keroh)
klu turun melake singgah le contact je aku. btw aku dah tukar no tipon tau. klu nk no.tipon aku buzz kat ym jer k.